wibiya widget

Anak Ayam

Monday, December 5, 2011

Dia Buad Aku Nanges

Td...my fie bg aku nie...sedih lorh.. hehe, tamao jels keyh ... aku sayang die ! Aku xkn Lepas kan die , walau ape pun yg jd .. aku nak sentiase ade dgn die susa atau senang,itu janji kita kan sayang?...sayang pun janji kt ie , yg sayang ,xkn tinggalkan bie.. i appreciate tu sayang..love u !


nie yg die sent td..>>


Tuhan aturkan antara kita 1 pertemuan.  
Dalam 1 pertemuan ditetapkan 2 hati iaitu saya dan awak.




Dalam 2 hati tuhan berikan 3 rasa iaitu kasih, sayang dan rindu.


Dalam 3 rase itu diselitkan 4 tujuan iaitu berkenalan,berteman,berkawan dan bersame...


Dalam 4 perkara itu tersembunyi 5 perkataan iaitu kekasih yang setia selalu disisi.


Dalam 5 perkataan itu tersembunyi 6 impian iaitu sayang, kekal, setia, mengerti, menghargai dan mengingati, serta..


Dalam 6 perkataan itu tersimpul 8 huruf iaitu I LOVE YOU ♥
 
               hehe,QuraisyaHadi <3

No comments:

Post a Comment

copyright by adi fikri
stereobeatsuck.com!