wibiya widget

Anak Ayam

Tuesday, December 6, 2011

jeles?

Aku tgk inbox die td... ntah, aku risau lha... tu jeles kea? org ckp klo jeles,tanda nye sayang... tp memang betol., aku sayang die sgt2... klo boleh, aku x nk lepas kan die.. sampai lah berhenti bernafas,... aku teringin nak tau,.. isi hati die... kenapa! kenapa! kenapa! kenapa aku nie! aku xnak jadi mcm dulu lg... klo dulu, aku memain dgn cinta,.. die syg sgt kt aku.. aku je yg memain.. mungkin, kali nie pengajaran bg aku... tp jujur,..sume perempuan yg pernah b'sama dgn aku,.. sume happy,sume aku syg...tu lah,hidup....kita ibarat roda...sekejap kt atas,sekejap kt bawah..ermm
syg!u need to know this..i love u sooo much! nothing can seperate us..accept god and we doesnt meant to be together....love u syg ! :)

No comments:

Post a Comment

copyright by adi fikri
stereobeatsuck.com!